LÖRDAG

Matchen mot Kungälv som vi spelade igår vann vi till slut. Det var  jämnt i första halvlek men i början av andra så drog vi ifrån rätt så rejält och den ledningen höll vi! Vann väl tillslut med 5 om jag inte minns fel.

Kvällen spenderades sedan hemma med Linnea, gjorde inte speciellt mycket och vi börjar undra om det är något fel på oss, tappat suget - koma typ. Ingenting hinns eller orkas med förutom ryggläge hemma i sängen, vilket iofs är rätt så nice...
Vi har dock kommit på en sak som kommer att kunna förgylla våra dagar. Men hur vi ska kunna lösa det de återstår väl att se, det blir ju inte alltid som man tänkt sig vaa!

Som vanligt ligger jag hemma, proppmätt efter thaimaten som jag blev bjuden på förut - det lär nog bli att jag ligger här resten av dagen om jag inte kommer på nåt bättre.



                                                           



ADJÖ


Kommentarer
Postat av: Anonym

Linnea gillar detta. NUU LÖÖÖÖSER VIII

2009-10-18 @ 18:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0