OVÄRT

Fett ovärt var samtalet jag fick igår morse. Kvinnan som var intresserad utav jeansen vägrade svara sen när jag försökte få tag på henne för att bestämma tid. Ena stunden var det upptaget och andra stunden svarade hon bara inte, fattar inte vad hennes problem är. Ring aldrig och väck mig så igen!

Matchen vann vi iallafall, precis som planerat. Vann väl med 2 bollar eller nåt och H43/Lundagård kunde kyssa serieledningen Hejdå!

Kvällen som följde var mycket trevlig. En liten reunion där Hanna Jeppsson fick lysa i sin frånvaro i och med hennes hennes besök som uteblev. Vi klarade oss nog rätt så bra utan henne ändå, iallafall några av oss.

Dagen idag har vart lite upp och ner. Började dagen förvånandsvärt bra, vaknade upp pigg och glad. Detta övergick dock efter ett tag till det sämre. Lite halvdåligt mådde jag där ett tag men bestämde mig för att svepa en Pizza och ta mig en powernap så var problemet nästan löst.

Eftersom det är match imorgon, som förövrigt sänds på nätet, så hade vi lite förberedande träning idag. Tog mig igenom träningen trots mitt feta finger som jag lyckades stuka igår på matchen, helt fruktansvärt fett är det.!

 



Har sedan jag kom hem inte gjort många knop. Beskådat en underbar fotbollsmatch med Keita och Kung Zlatan i huvudrollerna. Kan hända att jag sagt detta förut men FAN VILKEN KUNG HAN ÄR! Började med att dynga in en frispark som gick i cirkus 100 km/ timman. Fortsatte sedan med att göra en fining assist och avslutade sedan med ännu ett mål innan han blev utbytt. Stoppa honom, någon?



Nu blir det sängen, som jag har väntat!
Buenas Noches


Kommentarer
Postat av: kickflip

STOOOOPPPAAA MIIIIIIG NÅÅÅGON! SNÄÄÄÄLLAAA; KANN NÅN STOOOOPPPPA MIIIIGGGGG

2009-10-26 @ 12:05:40
Postat av: Jamina

Typ så säger Zlatan varje morgon när han vaknar,

2009-10-26 @ 16:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0