SEEEEEEEEEEEG

Är  just nu med stor sannolikhet Sveriges tröttaste människa! Segaste dagen i i mitt liv, lite krydd kanske, men på jäääävligt länge är äntligen på väg mot sitt slut!
Började med att klockan 6 imorse åka till Eksjö för att återigen vara instruktör åt lågstadieelever. Eksjö som jag trodde skulle ligga typ 2 mil utanför Jönköping visade istället sig ligga 20 mil härifrån.. Första lektionen var en 3-4a som hade fått smäll om jag tvingats ha dom 1 timma till, tur för dom att det var första lektionen och att man inte slösat på alltför mycket tålamod under dagen. Kaos! Åkte sen vidare till en annan skola, som visade sig ligga en jävla bit bort - Ingatorp. Mycket fint samhälle måste jag säga, bestod utav en sporthall, en kyrka och ett 'Centrum' som bestod utav en liten mataffär som hade stängt på måndagar, härligt!
De två lektionerna vi hade där gick faktiskt rätt så bra, ungar som för en gångs skull lyssnade och löd order utan att ifrågasätta, svinbra.
Hemresan - Träningen - Och tiden efter är verkligen inget som är värt att minnas och framförallt inte nämnas. Åt helvete är väl en sammanfattning, utbränd är väl ett annat. Har sen jag kom hem halv 7 redan hunnit sova en timma, lär bli mer sånt inom en snar framtid vill jag lova - sovning alltså.

Ne fyfan, att jobba och träna och inte hinna hem mellan jobb och träning är fan inget för mig. Att gå upp tidigt på det efter bara ca 4 timmars sömn är verkligen inget för mig. Det får fan bli ett slut på det här nu, förhoppningsvis redan imorgon.

Nu ska jag gå och leta upp tandpetare att hålla upp ögonlocken med så att jag inte missar Hollywoodfruar, såååå Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0