SKISSA & GISSA

Ligger fortfarande i sängen och väntar på att klockan ska bli typ tre. Sushi och Allum med Ida en snabbis blir det då innan träningen. Har försökt sysselsätta mig så gott det går här nu på morgonen, senaste ansträngningen jag gjorde var för att precis som på gamla tider försöka göra folk galna på Skissa & Gissa online. Det gick inge vidare eftersom dom verkar ha stängt ner sidan?




Misstänker att jag har åkt på en låsning i 'vingarna' precis ovanför skulderbladen efter frivändningarna som jag gjorde igår. Vet att jag har känt såhär en annan gång då jag gjort den jävla övningen, inte bekvämt vill jag lova.. Frågan är hur det kommer gå att träna ikväll, lyfta armarna och grejer, Puh.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0