SPOTIFY

Sist i Sverige har nu även jag joinat Spotify. Det är ju inte så lätt med det där, inbjudningar hit och dit och massa fejksidor som man inte vågar ge sig på. Löste det dock utan problem och nu rullar det på för fullt - vilket det dock inte hade gjort för ca 2 månader sen då min dator var helt inkompetent vad det gällde att spela upp musik.

Har sovmorgon för första dagen den här veckan imorgon, föörjävla skönt och välbehövligt. Det håller ju inte att hålla på gå upp så här tidigt så här många dagar i rad, fyfan!
Träning kl 4 imorgon och sen herrmatch, innan dess så är det väl tänkt att jag ska hinna åka och köpa en present till Lelle, vet vad jag ska köpa men jag vet fan inte hur jag ska hinna...

Nu börjar andra avsnittet av 2½ men, fin kvällsunderhållning då dom visar två program i rad. Missade dock första som gick nyss då jag var mitt uppe i allt spellistepill.. På tal om det, hur gör man för att söka andras spellistor?

ADIOS,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0