STEP

Onsdagar som innebär kollektiv träningsledighet brukar vara en dag att hitta på saker på. Göra nåt vettigt liksom. Har inte riktigt blivit så för mig idag, hade velat gå på stan och kolla lite men utan pengar så är det ingen större idé - så här har jag legat sen jag vakna, i min säng.
Har iofs försökt få lite vettigt gjort, planerat och tänkt över lite julklappar till my family, dock så lär det inte bli som jag tänkt mig ändå eftersom det ser dyrare ut än vad jag trodde.

Kl 18.30 ska jag gå på Step på Sats, kan bli kul faktiskt. Knutsson rekommenderade någon lite lättare form av kondition/styrketräning efter gårdagens träning så Step blir perfekt.

Funderar på att kanske ta tag i mig själv och åka till allum eller nåt sånt.. ja vi får väl se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0