TORSDAG

Det blev en sushi och en liten mullarunda precis som planerat innan träningen. (Allum baklänges, tydligen). Köpte inte någonting men var däremot inne på hm och provade ett par jeans. Väl inne vid provhyttarna så är det en man som frågar mig och Ida ifall hon var min lillasyster. Duktigt Färgblind och antagligen född igår, syskon? Vart ser han likheterna?

                                                                        Slående, eller?



Träningen gick rätt snabbt, varvade spel på helplan med spel 6 mot 6 på en sida.
Efter det bar det av hemåt och till soffan - där jag spenderat resten av kvällen. Singing bee-celeb där FCZ Tore vann (?) Pinsamt. Helt befriad ifrån både taktkänsla och sångröst, helt jävla tondöv.
Efter det var väntade veckans höjdpunkt, INLÅST, så jääävla bra, blir fan bara bättre och bättre och göteborgarn Martin blir skönare för varje program som går. Nästa vecka verkar det handla om killarnas pappor och manliga förebilder, tippar på att inte någon av dom killarna haft speciellt många såna. Interesting!

Nu blir det 2½ men så länge jag orkar, har det senaste haft en förmåga att somna innan det andra avsnittet ens hunnit börja. Inte Okej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mulla e ett gryymt namn hahahaa

2009-10-23 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0