V

Matchen vann vi, rätt så övertygande. Har ingen direkt koll på vad det blev exakt men tror att vi vann med 14-15 bollar kanske.

Tacosen hälsade mig välkommen när jag kom hem och förutom att trycka i mig den har jag som vanligt inte gjort nånting. Kelvin frågade om jag skulle ut? Nej sa jag och frågade om han skulle? Inte heller han skulle aus. Vet inte riktigt vad det är med honom, ska snart fylla sju och har inte börjat gå på de än, vad är de för feeeel!? Det går inte att ligga på latsidan när man är i hans ålder, får ju liksom börja komma igång nu så att inte hela hans liv bara rinner förbi utan att han har hunnit göra mer än att spela fotboll i vardagsrummet!
Kom in på plan liksom...eller?

Vad fan dillar jag om? Ha de så jävla gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0