ÅTERFALL

Läste igenom lite gamla inlägg som jag skrev I December, runt jul, nyår, Lundaspelen och allt vad det var. Undertiden jag läste så insåg jag att det faktist är rätt så kul att kunna gå tillbaka och läsa om vad man hade för sig då. Tänkte därför att försöka ta tag i bloggandet igen, nu när jag ändå inte har nånting att göra. En gång i veckan kan det hända att det kommer en uppdatering, om det inte är för mycket begärt.

Nu efter studenten har jag liksom inte så mycket annat för mig än att äta, sova och träna. Jag har inget jobb och att plugga är för mig inget alternativ! Liiite trött på skolan måste jag erkänna! Dock så ringde mamma nyss och sa att jag kan få gå in som vikarie på hennes jobb nästa vecka, så som jag gjort förut. Har lovat mig själv ett antal gånger att INTE gå tillbaka dit eftersom det är så fruktansvärt tråkigt. Men nu, när man är i behov av pengar så har man väl inte så mycket val. Har t.o.m annonserat ut lite kläder och skor på blocket som inte används i hopp om att skrapa ihop lite pengar. Inte för att jag behöver några egentligen om jag tänker efter, eller jo kanske.. Det är inte lätt när det är svårt!

NU ska jag återgå till det jag höll på med, bränna ut de sista avsnitten av Prison Break som jag olyckligtvis råkade missa eftersom dom inte hade Svensk TV3 i Ungern? Lite dåligt kan man tycka.

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0