CASHFLOOOW

Cashflow , tyckte Lelle att hon hade efter att jag  satt in 75 kronor på hennes konto som hon hade lagt ut för mig. Förstod vad hon mena eftersom hon hade hittat en tia på bussen innan.. STORT! 
Jag däremot, har megacashflow ska ni veta, 250 kronor för skorna som jag sålde idag, PLUS att jag lyckades inkassera ytterligare 100 kronor (badar i pengar, typ. Eller?) genom att äta ett berg med grädde. Inte så svårt eftersom jag älskar grädde, hade dock ätit en del kladdkaka innan och en hel del grädde innan dess med, så illamåendet nu är rätt så givet!  

Match imorgon mot Larvik som vann den norska Ligan. Mycket spännande, mindre spännande är det dock att matchen spelas klockan tre - I STRÖMSTAD! 15.00 är i vanliga fall en rätt så usel matchtid eftersom den förstör i princip hela dagen, man hinner varken göra något innan eller efter. När den nu går i Strömstad så går ju hela dagen åt.. Men men, jag har ju en del andra dagar att göra ingenting på så för min del så är det egentligen rätt så lugnt.

So long mothafuckaaaaas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0