COME WITH ME

Precis som jag sa i Lördags så hade jag en hel del sömn att ta igen. Vaknade kl 14.30 igår och var fortfarande trött, bestämde mig dock för att gå upp, lite onödigt att sova bort dagen liksom... Gick ner till pappa, sa: Godmorgon och blev idiotförklarad dirr, han tyckte inte längre att det var morgon när klockan var halv tre? Bestämde mig ganska snabbt för att åka ut till Frölunda och titta på när juniorerna spelade och mötte varandra i Göteborg Cup. Sävehof 1 vann men torskade sedan finalen rätt så rejält!

Därefter åkte jag till Maria, va där en stund innan vi åkte och hämtade upp Linnea för att sedan åka in till stan. Väl i stan satt vi bara och hade det trevligt. Åt, pratade och drack vatten. Lyckades göra en från början rätt så tappad söndag till en vettig söndag faktiskt, mycket bra gjort!

Nu sitter jag här, fixat lite med Tackkort från studenten som ska skickas ut och snart är det träning. Efter träningen är det fotografering med laget, ÅH vad kul, jag som älskar att va med på kort! Eller?

                                                                                                                                                 So loooong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0