EN RÖD BRO

Blev väckt kl 11.30 av Kicki som skickade ett sms om nåt ovettigt trams, att hon nu visste allt om förbindelserna i partihallarna och att nån jävla bro skulle målas röd eller orange. BRYR. Kände inte riktigt att det var särskilt relevant så tidigt på morgonen, och speciellt inte när jag sov.. Försökte somna om men det gick inte så jag fortsatte titta klart på systrar i jeans 2 som jag dirr efter att den tog slut på tv igår laddade ner. Mysiga filmer dom där faktiskt.
Annars har jag som vanligt bara försökt ta vara på livet som fri från allt vad som heter skola och jobb, det gör man på bästa sätt genom att göra absolut ingenting, ligga i sängen, sitta vid datorn och gå runt i morgonrock dagarna i ända.

Ikväll är det herrmatch, den har jag planerat att gå på , och det är också det enda jag har inplanerat idag.
 F Ö R J Ä V L A   S K Ö N T!

Later,


Kommentarer
Postat av: kickflip

aa, de va bra gjort av mig :P

2009-09-24 @ 13:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0