FREITAG

Ska man hinna göra något en dag då man har träning kl 4 i skatås så gäller det att man planerar! Och det är precis vad jag har gjort idag, stolt som fan! Ställde klockan på halv 9 för att gå upp och göra mig iordning för att sedan passa på att åka in till stan och kolla lite medans mamma tränade. Gick i stan själv, ganska skönt ibland när man bara kan gå in i de affärer man själv vill och vara där inne så länge man själv känner för. Känns dock ibland som om hela stan kollar på en och undrar om man är borttappad eller på rymmen. Iallafall, hittade ett par jeans som jag faktiskt letat efter och en tröja/t,shirt. Dvs, mitt klädproblem till kvällens middag hos Elin är så gott som löst!
Kl 12 var jag back in Jonsered, gick dirr till jobbet och nu är även det avklarat. skönt!




Jeans, HM
Armband, HM
T-shirt, Zara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0