HANDYMAN

Trots att klockan bara är halv 11 så har jag hunnit med en jävla massa idag. 8.00 var jag i Partille på möte hos arbetsförmedlingen, informationsmöte där jag inte kände att jag fick reda på nåt som gav mig speciellt mycket. Iallafall, postade iväg skorna som jag skulle gjort förra veckan egentligen, blev inte riktigt som jag hade tänkt mig eftersom dalmasen som ska ha skorna verkade ha gått i ide ett tag - återuppstod dock igår. Har också hunnit med att jobba lite, lite mer än hälften är gjort så jag kan bara gå tillbaka sen och få resten gjort.

Nu ska jag hjälpa mamma att lägga ut lite grejer på blocket, blev tvungna att rensa ur förrådet här hemma eftersom några ventilationsgubbar tvingade sig in där. Det tog två dagar för mamma att plocka undan så att det ens gick att komma förbi och fram, så nu har vi hittat en hel del saker som vi lika gärna kan sälja istället för att ha ståendes och samla damm i förrådet.
Hade jag fått välja så hade jag dock sålt majoriteten av sakerna som finns i den här lägenheten. Har t.ex, tagit kort på vardagsrumsmöblerna och klippt ihop ett kollage på dom som jag hade tänkt smyga ut. Dock protester från resterande familjemedlemmar så jag får väl göra som dom vill då.. Skippar hellre att lägga ut en annons än att få skäll för att soffgruppen är borta och för att pappa får sitta på en kudde på golvet och titta på tv..



Iofs ganska snyggt med kuddar på golvet om man kollar på den här bilden. Kanske ska lägga ut annonsen ändå? Värt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0