IKEA

Wohoo, vad sysselsatt  jag har varit idag. Eftersom jag inte hade så mycket för mig idag (som vanligt numera) så följde jag med Bella till Ikea. Vid halv 12 kom hon och hämtade mig för sedan att bege oss till Bäckebol - Mission Köksbord + Stolar. Efter många om och men så fick vi med oss ett köksbord, fyra stolar och lite annat. Åkte till Partille och åt sushi, satt kvar och väntade ett jävla tag efter att vi hade ätit upp eftersom vi såg en femtiolapp som låg och skräpade på golvet. Paret som satt ovanför pengarna verkade inte ha fattat att den låg där, dom verkade inte heller fatta att man inte bör sitta kvar så länge på en sushirestaurang för ingenting. Till slut fick vi ge oss och gå därifrån eftersom det vuxna paret vägrade göra det. Sega människor!

Gick hem och satte upp två stolar + bordet, samt två tavlor som vi klippte och klistrade lite med. Mycket duktigt gjort faktiskt, Ikeas plan på ihopsättningar av möbler är inte alltid den mest vettiga och möblerna blir oftast rätt så rangliga - men vi löste de, nemas problemas.

NU, ska jag kolla på årets första Idol, Man undrar ju om det verkligen finns några kvar som kan sjunga eller om årets program bara kommer gå åt till att göra bra Tv med massa ufon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0