INGEN FANTASI

Klockan har precis passerat tre och jag har ännu inte åstadkommit nåt vettigt idag, dvs - allt är som det ska. Kom tillbaka till Partille runt två inatt vilket också är en utav anledningarna till varför min dag har spenderats i morgonrock, en annan anledning är att jag har Livslov och faktiskt inte behööööver göra så mycket annat än att gå runt här hemma.
Seriepremiär och även Elitseriedebut för min del igår. Fick komma in sista 10 ungefär vilket var mer än vad jag hade förväntat mig, så det var kul! Vi vann  matchen med 13 bollar, 29-16 tror jag att det blev. Eller, det blev 29-16!

Ikväll är det Barca - Inter på tv, lär bli en grym match - Heja Barcelona! Ikväll spelas också en annan grym match, dock ej lika uppmärksammad vilket jag tycker är rätt så konstigt... Sävedalen - Jonsered Pojkar 01. Ska även ikväll få lämna in min dator på reparation som varit ur funktion i över en månad, på tiden kanske..

Hasta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0