KÄRLEKEN CHECKAR IN

12.00 imorgon ska jag infinna mig i Haga , lära mig lite om hur det går till på cafét där jag förhoppningsvis kan få jobba extra några timmar i veckan, det blir till att ställa klockan. Därefter är det enda inplanerade träning klockan 5, känns sådär faktitskt om jag ska va ärlig.

Som jag sagt innan ska jag jobba hela denna veckan på mammas jobb. Blir inte riktigt så eftersom jobbet blivit bortlovat till mig och en till. Men får iallafall jobba ons-tors-fre, lagom!

NU ska jag lägga mig, råkade dock somna till nån timma förut och vaknade upp precis lagom till Ensam mamma söker så jag får se hur det går med sovningen nu. 

BYE


btw, Kärleken checkar in gick på tv nyss, mysig film faktiskt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0