MONOPOL

En mysig hemmakväll med mamma och Kelvin avbröts för att åka till Maria och Emil för att 'hitta på något'. Det där hitta på något slutade till sist i monopol som jag precis som förra gången vi spelade förlorade. Dom andra två nötterna håller på än och ingen lär väl ge upp förräns den andre är helt bankrutt.

Om 20 min ska jag hämta upp Pappa och company i stan som haft 'lagfest', ledarna verkar fått för sig att fortsätta ha en egen liten lagfest på heaven 23 utan resterande (spelarna) i laget. Ringde nyss och det verkar som om dom alla börjat, mildt sagt, börjat bli lite runda om fötterna. Bäst att jag beger mig innan pappa irrar bort sig i stan.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0