PHOTO

Hemma igen efter att ha tränat, fotograferats och hämtat ut kläder. Det sistnämnda var riktigt trevligt, alltid kul att få nya kläder! Ett par byxor, två overallsjackor, en vindjacka, en piké, ett par löparskor och en väska var det jag fick med mig. Kändes som att shoppa utan att behöva betala, perfekt!
Fotograferingen var däremot inte lika kul, som vanligt så såg jag förjävlig ut på kortet. Efter att jag hade godkänt kortet så kom jag ju på att det där kortet för fan kommer att sitta i matchprogrammet ett helt jävla år, INTE OKEJ! Förfärligt rent ut sagt!

Imorgon är det match i Västerås och jag ska spela, eller jag är med i truppen. Om jag får spela det återstår väl att se men kul ska det bli iallafall. Det är tydligen en tradition i laget att någon bakar till varje bortamatch, och eftersom jag ändå inte har något bätte för mig varken idag eller imorgon innan vi åker iväg så tog jag på mig det ansvaret. Tänkte att jag skulle slå till på stort och baka en fet jävla marängtårta! Jag gillar de! Förhoppningsvis så gör ingen annan de så får jag heeela tårtan själv, mahah.
GOOOOOODBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0