SABADO

Det blev dyngstryk mot Larvik igår, förlorade med alldeles för många bollar, vet inte ens hur många och min egen insats är inte ens värd att nämna, so lets talk about something else.

Kom hem från Strömstad vid 8 tiden på kvällen. Efter det var det bara att skynda sig att göra sig iordning för att sedan springa bort till Nicoles middag. När jag kom dit så hade dom redan ätit och det fanns ingen mat över till mig, tur för mig att jag redan var mätt när jag kom dit. Vid halv elva så kom Elin och hämtade mig , började vid den tiden bli lite hungrig så jag tog med mig en hel glasstårta som jag sedan åt upp i bilen, eller ja några bett innan jag slängde ut den. Viktigt att inte spilla i Elins Porsche,haha! Plockade upp Kicki och Linnea på vägen och åkte sen in till stan.

Resten av kvällen är knappt nämnvärd. Ingen kväll värd att minnas. Tur var det väl att det inte gick åt speciellt mycket pengar, hade liksom varit onödigt för nåt så ovettigt.

Idag har jag inte gjort någonting, och kommer förmodligen inte göra något heller. Möjligtvis bädda min säng vilket isåfall kommer bli den största ansträngningen jag gör idag.

Nu ska jag återgå till att göra Ingenting, trivs rätt bra med det.
Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0