SÖNDAG

Ursäkta för ljuget igår, 'Rund om fötterna' var lite utav en underdrift vad det gällde sällskapet jag hämtade upp igår, DYNG är ett mer passande ord. Gällde dock inte alla!
Var hemma halv 3 inatt efter att ha stått och väntat i stan i ca 20 min, körde sedan hem - dock med tre stopp på vägen, men vad gör man inte..

Kom hem, gick och la mig och började kolla på The Notebook, somnade dock efter 15 min så jag fick fortsätta med filmen idag- Bra film. Och påtal om bra film så säger jag bara Johan Falk - GSI, mäktig film! Blev tvungen att fixa tvåan direkt efter jag har sett klart den första, tror dock inte att den är lika bra.

Har idag fått tillbaka min datorn, ÄNTLIGEN säger jag. Har dock ett litet problem, routern funkar inte så jag kan inte komma in på internet utan at ha internetkabeln inkopplad.. Problemet är bara att den sladden sitter i den andra datorn och resten av familjen lär ju insistera om att låta den sitta kvar där..

Ensam mamma söker nu, går inte att missa.
A D I O S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0