STORSÄLJAREN

Som jag nämnde tidigare så har jag lagt ut en annons på blocket i hopp om att få sålt två par skor och fyra par jeans. Skämtade med mamma om att jag blivit nerringd på träningen och knappt hade haft tid att träna, givetvis ett fett jävla krydd. Men när jag nu kom hem och satte mig vid datorn så såg jag att jag faktiskt hade fått ett mail angående de svarta bootsen jag lagt ut. Lite frågor som jag svarade och nu så har jag stämt träff med en som är intresserad av att köpa dom.  Några minuter senare plingade det till igen, ännu ett mail, denna gången gällde det de vita nike-sneakersen jag lagt ut. Köpte dom när jag gick i typ 8an, tyckte dom va spiktuffa - dock knappt använda eftersom jag insåg rätt så snabbt att dom inte var speciellt fräcka. Dom skorna skickar jag iväg iallafall till Dalarna imorgon, DET NI, det kallar jag säljaregenskaper- haaaaa!
Nu har jag snart tjänat in det jag shoppade för igår, mycket bra jobbat av mig. Nu är det bara jeansen kvar!

Bilder på min intjänade shopping kommer möjligtvis senare, i brist på sysselsättning.

Hasta la vista,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0