SYSTRAR I JEANS

Elen var tillbaka när jag kom hem och tur var väl det. Har sedan jag kom hem försökt ta igen all el vi missat..Verkade som att pappa hade tänkt ungefär samma sak eftersom spisen stod på fast att ingen lagade mat när jag och mamma kom hem, frågan är om han tänkte som mig eller om han bara glömde plattan på... Skulle tippa på det andra alternativet!
D
et var jag och Kelvin som stod för matlagningen idag, han rullade bullköttarna och jag gjorde potatismoset.. SÅ om vår familj ligger magsjuka imorn så vet vi nu att det är Kelvin och ingen annans fel..

Ligger nu och kollar på systrar i jeans på femman, rätt gammal film har jag för mig att det är men jag har aldrig lyckats se den.. Än så länge så är den rätt så bra faktsikt, braaaaaaa kanal 5.

NU börjar den, adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0