TLÖTT

Efter ca 4 timmars sömn så var jag uppe med tuppen och gick till jobbet, trött som ett djur var jag när jag vaknade men det la sig som tur va lite..Antar att jag kommer få ta igen för det imorgon! Har sen jag kommit hem klockan 4 inte flyttat mig en centimeter från datorn och om jag ska va ärlig så förstår jag inte varför, trött som jag är borde jag sova men icke..

Barnvakt är jag också, har dock inte sett röken av Kelvin sen jag kom hem eftersom han är ute och snurrar med några vänner. Men jag klagar inte, mycket bra att dom sysselsätter varandra så slipper jag göra det.

Ikväll ska jag agera taxi till pappa som ska ut och äta och gå på Liseberg eller vafan de va, nåt sånt där trams var det iallafall, han frågade mig om jag kunde hämta honom och visst kan jag det - har ett antal hämtningar och skjutsningar som man samlat på sig genom åren att ta igen.

Nä nu ska jag försöka slita mig från den här beroendeframkallande maskinen, den här stolen börjar bli rätt så obekväm nu. Förhoppningsvis så kommer min laptop imorgon, då är allt på sin plats igen, bekvämt och bra.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0