TRO

Sitter och lyssnar på musik samtidigt som jag och Lelle försöker slå våra två kloka huvuden ihop och komma på en bra affärsidé, jag menar - vi kan ju det här med affärsidéer och shit med tanke på vad vi ägnade oss åt sista terminen i trean. Sicka jävla stålar vi drog in där med jeansen asså, SUCCÉ!
Klockan är drygt tio och jag börjar redan känna mig trött. Kan ju kanske bero på min tidiga uppstigning imorse... 11.20 är alldeles för tidigt enligt mig. Ska bli skönt med helg nu så att man kan få sova ut och ta det lite lugnt, jävligt stressigt om dagarna nuförtiden vill jag lova!


Kommentarer
Postat av: Desperat

jävligt stressigt ja..fruktansvärt jävla hyperstressigt va!!

2009-09-18 @ 23:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0