UPPDATERA UTAN INTERNET, KICKI?

Wihoo min kväll är räddad, internet är fixat och jag slipper ikväll gå hemma fullt så rastlös som jag annars hade blivit. Mamma ringde kundtjänst och frågade vad fan problemet var eftersom varken telefonen,tv:n eller internet har fungerat som de ska på sista tiden. 'Prova anslut internetkabeln direkt till modemet istället för genom routern så kanske det funkar' sa kundtjänstkärringen. Jag dumförklarade henne dirr eftersom vi alltid haft det kopplat på detta viset och det har ju fungerat innan så varför skulle det vara problemet? Provade iallafall att göra som  hon sa och vips så var internet igång...

Ikväll ska jag ta det jäääävligt lugnt, ska upp och jobba imorgon och jag hade tänkt göra tvärtemot vad jag gjorde förra helgen, dvs tre timmars sömn och sen jobba trött. Hade tänkt lägga mig tidigt (?) så att jag orkar stå upp ordentligt. Hoppas dock att det kommer mer folk imorgon så att man har nåt att och slippa  dö av tristess. Efter jobbet hade jag tänkt åka ut till Kärra och kolla på Kärra - Västerås, kan bli kul faktiskt.

Nu ska jag in i duschen, slutade träna för 1,5 timma sen och har ännu inte fått tummen ur, JOBBA MED DIG SJÄLV JAMINA!

Ciao.

F ö r r e s t e n, ni kommer snart kunna läsa om mig och lelle på varenda löpsedel och på varenda hemsida här på internet, rikskändisar är vad vi kommer bli inom kort. Vi ska bara komma på hur!


Kommentarer
Postat av: lell

ohyeeees mohahahahahahahahahahahahahahaha

2009-09-18 @ 21:15:54
URL: http://linneaandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0