URK

Precis hemkommen från jobbet, och nu är jag heeeelt slut. Segare än vanligt var det idag, merreverre och kallsvettningar samtidigt som man ska gå runt och försöka få nåt vettigt gjort är inte det lättaste. Är iallafall äntligen hemma nu och tanken av att jag ska upp kl typ 7 imorgon samt jobba tre dagar till den här veckan makes me sick. Har dock lite roligare sysslor på lördag än vad jag hade idag så förhoppningsvis så blir det lite roligare - om allt går som det ska dvs.!

Jag är trött som en åsna och vill egentligen bara gå och lägga mig, dock är jag jääättesugen på kladdkaka så jag står i valet och kvalet mellan att sova och baka.. Tror nog att det blir sova, så kan jag baka ikväll?
Ja, sova får det bli, så orkar jag både träna rehab,kolla på match och baka ikväll. Perfa!


Kommentarer
Postat av: Thildooos

Va roligt =) trivs du?

2009-09-10 @ 01:00:47
URL: http://metrobloggen.se/thildos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0