WOORKING 12 TO 13

Började dagen med att jobba. Hela en timma blev det och jag stod mest och tittade på , försökte lära mig lite om hur det går till vilket är rätt så bra eftersom jag ska jobba redan på lördag (!!!!) Efter det, runt 1 tiden åkte jag till Marre, blev bjuden på sallad på Paprika som belöning för gräddberget jag tvingade i mig. Gick lite på allum en snabbis, hittade inget vettigt och gick därför hem rätt så snabbt. Hann på den tiden även tappa bort min mobil, dock ringde marre nyss och sa att den låg hemma hos henne - tur det!

Fick mina nya handbollsskor idag också, på tiden må jag säga. Är trött på att springa runt i dom andra klumparna som inte är speciellt gamla med som väger minst 1 kg vardera. Har då aldrig vart med om klumpigare.


Kommentarer
Postat av: Thildooos

Vart jobbar du någonstans? =)

2009-09-09 @ 01:33:24
URL: http://metrobloggen.se/thildos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0