-010

Efter påtryckningar från både Tv, Tidningar och privatpersoner runt om i landet så känner jag nu att det är dags att jag tar tag i mig själv och mitt bloggande, iallafall för en stund. Uppdateringarna utav den här alldeles extraordinära bloggen har som ni märkt varit ganska sällsynta! Detta har berott på att jag precis som alla andra stenseriösa bloggare tagit en bloggpaus. Eller? Nej, om sanningen ska fram så har det varit övertraffikering på sajten jaminaroberts.blogg.se... Nej juste, så var det inte heller nej.
Sjukt ovettiga saker att skriva samt brist på ork har som vanligt vart anledningen!

2010 är det nu iallafall och jag har vad jag kan minnas inte uppdaterat här nån gång i år. Stämmer nog bra det. Året har börjat rätt så bra faktiskt. Vet inte riktigt vad det är som är så bra, men bra känns det iallafall!

Maten kall(n)ar, jag drar!

Kanske återkommer med fler uppdateringar senare i år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0