07.05

När klockan var kvart över elva så hade jag redan hunnit jobba och tagit mig igenom en hel arbetsintervju. En stor eloge till mig som sedan studenten i Juni knappt haft en tanke på att frivilligt stiga upp tidigare än 11. Så istället för att jobba nu på eftermiddagen så ställde jag klockan på 07.05 och gick dirr upp till mammas jobb. Fort som fan gick det och jag känner att jag börjar kunna det här nu faktiskt. Moppa, tömma, fylla sopa, om och om igen!
Därefter begav jag mig till Allum och Stadium för en arbetsintervju. Det kändes helt okej faktiskt och killen jag pratade med sa också att han tyckte att jag gjorde en bra intervju. Om det blir något jobb får vi dock se, dom sökte i förstahand en som kunde jobba heltid vilket både han och jag förstod att jag skulle ha svårt med - men extrapersonal eller deltidare hade ju vart nåt!

Eftersom jag har match med farmen ikväll och jag gick upp så jävulusiskt tidigt imorse så känner jag nu att det är dags för sängen faktiskt. Sover en stund, åker och hämtar thai-maten som mamma önskat sig såhär på sin födelsedag (grattis mamma) och drar väl sedan till samlingen.. Nåt i den stilen iallafall

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0