SÖNDAG

Då var man här igen ja, för andra gången i år. Det börjar bli mycket nu! Kanske jag kommer in i det här nu igen, bloggningen asså. Eftersom jag från och med nästa vecka kommer få lite rutin i mitt liv då jag ska börja jobba så kanske saker och ting återgår till det normala, dvs som när jag gick i skolan och var rätt så aktiv vad det gällde det mesta - även bloggen. Har alltså fått jobb om jag inte sagt de innan. Är inte helt 100 på vad det är jag ska göra än men någon form av fritidspersonal eller liknande är det väl. 10 timmar i veckan fördelat på 4 dagar, dvs 2,5 timma i snitt om dagen - rätt så lagom!

Om en dryg timma har jag samling till match, hemmamatch som tur är! Vi möter Rimbo som hittills i serien inte tagit ett enda poäng, och förhoppningsvis så gör dom väl inte det idag heller! höhö.

Hörs later on,
















Kommentarer
Postat av: Carro

tycker det är sjukt jobbigt när du updatear så mycket hela tiden ;)

2010-01-24 @ 21:55:07
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0