9/12

9 December idag och pengarna som jag nämnde i förra inlägget har givetvis INTE kommit in på kontot ännu. Trots att dom skulle vart inne i tisdags, eller var de förra fredagen, eller var det i början på förra veckan, eller va det egentligen 25 november? Ja, juste så var det ju - 25 November skulle dom vart inne men ännu finns där inga pengar. Det gååår bra!
Precis som utlovat så blev det telefonterror, det blev ett antal aggressiva och tydliga samtal den 'ansvarige' fick ta emot igår morse, både utav mig, Linnea, Linneas pappa och Ulle.. PÅ måndag ska dom tydligen vara inne, får la se hur det blir med den saken......

Trots att lönen strejkar så åkte jag Linnea och Elin till Ullared idag (tur att man har täta kompisar). Det är ju som sagt redan 9 december och jag hade fram tills idag inte köpt en enda julklapp! Brukar i vanliga fall vara rätt så tidigt ute med det.
Fick iallfall köpt en del julklappar till både mamma, pappa och Kelvin - de enda jag behöver köpa till. Även lite till morfar, lite bonus så - eftersom jag alltid brukar få så fina julklappar av honom, eller?

Köpte givetvis också lite till mig själv lite nödvändiga och billiga grejer. B.la, en tavla som åkte upp på väggen dirr när jag kom hem.



Nu får de va bra!
HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0